در سپیده دم سال 1953، اولین قدم هایی که 68 سال بعد تبدیل به دیاگر شد، برداشته شد. یک شرکت متعهد، با بیش از 200 کارمند، همه توسط یک اراده هدایت می شوند، و از همان ارزش ها برخوردارند.

ما در جورا، گهواره خانواده “Defougères” واقع شده ایم که هنوز 100٪ سرمایه شرکت ها را در اختیار دارد. چندین نسل جانشین یکدیگر شده اند و همه چشم اندازها و دگرگونی هایی را به وجود آورده اند که تاریخ ما را شکل می دهد.  

DNA ما:  ما تولید کننده هستیم، کارخانه های ما در فرانسه هستند، ما محصولات با کیفیت را دوست داریم. توسعه فن آوری ما همراه با خلاقیت و نیاز ما به نوآوری است، ما بی وقفه سرمایه گذاری می کنیم تا عملکرد محصول را بهینه کنیم، طول عمر آنها را تضمین کنیم و شرایط استفاده آنها را بهبود ببخشیم. لنگرگاه سرزمینی ما محدود به محیط صنعتی ما نیست، ما از آغاز فعالیت های خود را در جهت توسعه بین المللی توسعه داده ایم، ما در مکزیک و آلمان مستقر هستیم، جایی که بیت های نگهدارنده بیت و بیت پیچ گوشتی ساخته شده را تولید می کنیم، آلمان.

همه ما مسئول هستیم. مسئول اثرات زیست محیطی ما، مسئول توسعه پایدار ما، مسئول یک تعهد اخلاقی و احترام آمیز برای کارمندان، مشتریان و تأمین کنندگان ما. 

ما چندین سال است که درگیر فرآیند CSR هستیم که قبلاً در سال 2019 با برچسب E (26000) برچسب خورده است، این مرحله بعدی را در سال 2020 با برچسب Afnor دارای گواهینامه 26000 برمی داریم. فراتر از تعهد تلاش های روزانه کارکنان، قلب شرکت و استراتژی آن است که CSR را می زند.

François DefougèresPrésident

با توجه به جنس

انتخاب کن

فلز

بتن

سنگ تراشی

چوب

خاص

سرمایه اصلی ما
انسان ها

2020 ، دیاگر هنوز در حال رشد است

به لطف سرمایه گذاری 8.5 میلیون یورویی ، 1600 مترمربع اضافی به این شرکت امکان می دهد خود را به 10 ماشین جدید تولید مجهز کند. در سال 2019 ، Diager دیوارها را هل داده و سایت تولید خود را از Poligny در Jura گسترش می دهد. هدف؟ به تقاضای روزافزون پاسخ دهید ، زمان تحویل ما را کوتاه کنید

اطلاعات بیشتر